יום ראשון, 10 באפריל 2011

קלאב הוטל אילת פסח 2011

רוצים לקחת חופשה משפחתית בפסח הקרוב עם הילדים?
אילת היא יעד חופשה נבחר להמוני משפחות ישראליות בפסח. כשעוד לא לגמרי חם במרכז וצפון הארץ, העיר הדרומית שלנו כבר מספקת את כל השמש ואווירת האביב-קיץ שאנחנו יכולים לבקש לעצמנו בעונה זו.
עדיין לא רותח באילת, וחמים מספיק כדי ליהנות בבריכה ובחוץ, פסח הוא זמן מושלם לצאת עם כל המשפחה לאילת, נופש אמיתי וקרוב.
מחירי המלונות באילת יחסית זולים יותר ממחירי המלונות בים המלח או במרכז, אך עדיין גבוהים מאוד למשפחה שלמה, ובמיוחד בתקופות החגים והחופשים, כמו חופשת פסח.
מי שרוצה לקחת יותר מחדר אחד, יכול להתחיל להכפיל את העלויות כבר מעכשיו.
ישנה אופציה זולה יותר, ותמיד כייפית, והיא השכרת יחידת נופש של קלאב הוטל אילת, לקראת החגים.
כל החדרים במלון קלאב הוטל אילת הם סוויטות של שני חדרים עם מרפסת, ואלו החדרים הרגילים, לא המפוארים שבהם. כך שכבר מובטח לכם מרחב מחייה גדול למדי למשך שבוע, ללא עלות נוספת.
המלון יקר, אך השכרת יחידת נופש מבעלי היחידות, מוזילה משמעותית את עלויות נופש כזה, ומקטינה אותן למימדים סבירים בהחלט, ואפילו מצוינים.
התשלום הוא עבור יחידת נופש, וביחידה רגילה ניתן להלין עד 5 נפשות.
מחירי יחידות הנופש תלויים במחירים שמבקשים בעלי היחידות, לרוב מחירים אלו נעים בין 2500 שקלים ל 6000 שקלים ל 7 לילות, תלוי בעונה.
למשל, בפסח הקרוב מוצעות יחידות ב 5000 שקלים לשבוע שלפני ערב החג, המחיר ל 7 לילות, או 2800 שקלים לשבוע האחרון של פסח, שבו שלושה ימי חופש (א, ב,ג), יומיים חול (רביעי וחמישי) ושוב יומיים חופש (שישבת). דיל מאוד מוצלח לדעתי.
כאשר שוכרים יחידת נופש מבעלי יחידות, כדאי לצלצל מראש למלון ולוודא את אמינות המוכר, אלו טפסים אתם צריכים למלא כדי להעביר את שבוע החופש הזה על שמכם, ובקיצור את כל הפרטים הנחוצים כדי להבטיח שאינכם קונים חתול בשק, אלא באמת מקבלים יחידת נופש לשבוע שלם, בתאריכים המדויקים וכולי.
זהו זה, צאו לדרך ושיהיה נופש אילתי חם ומהנה!
יורודיסני פריז מבצע אפריל 2011
חופשה